2012年3月6日 星期二

大學勁子?

今日有個人嚟我公司interview, 之後我老闆話我知, 個candidate响面試期間, 用手托頭答問題囉!
我話...吓...都唔咪要求佢坐直直, 如果" i " 在椅背, 都算. 但托住頭答問題, 我真係第一次聽.
咁我就睇下個cv, 睇下係咪又係啲後生仔, 剛畢業出嚟做嘢(其實都唔會, 我哋請個post唔咪要fresh grad囉), 原來呢位先生都3字頭了, 畢業都接近10年了. 點解佢interview可以比啲咁既態度呢?
又話說, 佢唔咪自己apply我哋公司既post, 而係由我哋公司既recruiting dept 去"HUNT"佢回來. 之前約過幾次, 佢話佢响sydney出差中. fine, 咁約佢去我哋sydney office做video interview. 跟住又話由佢公司去我哋公司要兩個鐘喎! 我同我老闆講啦! 我老闆响澳洲回來, 佢話佢好想知個candidate個office响邊, 要兩個鐘先嚟到我哋公司. 咁又唔得, hr問可否phone interview, 我老闆insist 唔得, 因為無可能一次face-to-face都無就請過人回來(我老闆係最後一關). 咁我同hr講, 又多口講, 其實個candidate都要show啲誠意出嚟囉, 呢樣果樣都話唔得, 想點啫! 怎知個hr話呢個人係top candidate喎! 佢响出面market好大喎! 我心諗, 超, 咁你出去搵, 唔好嚟見了. 巴閉. 我老闆仲要話佢既experience 係irrelevant添囉!
最後問佢做咩想離開現在的公司呀? 佢答, 佢係我哋公司搵佢嚟見. 唔咪佢想嚟. well....其實佢唔想見, 真係可以唔嚟, 唔好晒大家時間.
原來一個top candidate既interview態度係可以咁! 祝君好運了!

沒有留言:

張貼留言