2012年3月9日 星期五

日本國家旅遊局香港辦事處

四月假期我會去沖繩自駕遊, 咁一路搵緊資料, 同行朋友搵到鰂魚涌有個日本國家旅遊局香港辦事處, 咁我响鰂魚涌返工, 頭先趁LUNCH TIME就過去睇吓, 諗住攞張地圖, 想問下我個行程得唔得, 會唔會有門卷賣...之類


怎知....


上到去, 打開門...
 
 
一個人都無, 只係得一張枱, 一排格仔櫃, 放咗少少資料咁. 分好地區. 咁我再望下...噢...
 
 
不解答任何旅遊諮詢 , 咁呢間嘢响度做咩?
不外借火車時間表 我唔覺有火車時間表囉.
不影印任何資料 我唔覺有印影機, 又無人, 印咩?
不額外派發旅遊小冊子 我攞多幾份, 你都唔知啦, 都無人.
仲要講本局並非旅遊諮詢中心, 咁有無人可以講我知, 呢度係做咩? 响太古坊租兩個單位, 絕對唔咪平, 如果只係攞普通小冊子, 不如全部upload上網, 比啲人download咪仲好. 十萬個不明白.
anyway, 最後, 該辦事處有關沖繩的資料, 只有一份.
 

地圖. 好過無. 唔該晒. 好彩我响隔離返工啫, 如果我係專登過嚟, 只係得到一份地圖, 我會......嘔血.



沒有留言:

張貼留言