2012年3月12日 星期一

其實我都幾易被人氹到

頭先落銀行攞日元, 我係可以排perferred banking既快隊, 但銀行無乜人, 原本有一個perferred 位既哥哥剛好收工, 普通位個哥哥就招了我去, 我一埋去就話, 我唱外幣喎. 你做咩? 跟住佢就尷尷尬咁話唔做. 果位正要收工既哥哥就話幫我做埋, 仲好好問我係咪仲要繼續攞埋日元戶口既錢(因為我用電滙, 個rate好啲, 但要分幾日去攞). 佢就好幫手話幫我搞埋留錢, 等我明天同後天都可以有錢攞. 然後又懶好傾咁話我咁叻用電滙攞靚rate.


之後....


佢就開始說我申請張銀聯信用咭. 我已經碌大眼話: 又申請, 我有你哋兩張咭, 好似已經有張銀聯. 佢check個system話無, 又話即時送我一個headphone, 有白有粉紅, 又話iphone可以用...well...我唔咪愛瘋人...跟住又話新咭一到, 第一個簽脹, 不論幾錢, 就會送個旅行袋比我.


其實, 我手上已經有七張信用咭, 主力簽的其實只有兩張, 每個月都只不過係2-3千蚊, 我要咁多咭真係把鬼....

但基於個哥哥仔咁幫手, 又咁好笑容, 又唔想同佢再纏下去...我都係申請咗.


個桃紅headphone...都ok啦! 就咁, 我就比人氹多一張咭放响屋企了.

沒有留言:

張貼留言