2012年3月28日 星期三

經典邀請

將要結婚的朋 友, 你哋千萬唔好咁做. 唔適當架!
 
話說我上星期日同一班fd食生日飯, 影咗啲相, post咗响facbook, 亦有tag番啲人. 咁當然就有啲人留言, 除了我識既人留言, 仲有啲係唔識的, 係被tag的朋友的朋友.
 
其中有一個人留咗個好特別既言 "我想請相裡的認識的朋友去我的飲宴, 你哋會來嗎?"
响自己fb度邀請人都ok, 當event出, 又或者响status度當announce自己要結婚, 問有邊個會嚟, 都正常, 亦ok既.
 
但响人哋post既相裡問, 係咪有啲奇怪,亦唔係好啱呢?
結婚係認真既事, 想請人, 咪大大方方打電話或者send個msg問人囉, 硬住頭皮被請食檸檬都要架啦! 有咩理由响一個唔識既人既相裡問呢?
我睇完, 只諗到句"痴Q線" 佢囉! 最後, 回咗佢: "我唔識你, 但你响我張相邀請人去你既飲宴, 係咪少咗啲誠意呢?"

沒有留言:

張貼留言