2011年7月13日 星期三

走了

老公的婆婆, 終於在昨天走了!
老公5:00 msg我話婆婆的血壓急降, 趕緊去醫院, 我問佢我要唔要去, 佢話等佢去到睇情況先. 5:5x 佢再msg我, 話婆婆已經走了! 咁我一放工就去啦! 中途老公打比我話直接去奶奶家會合, 不用去醫院.
最後老公同二家姐都係趕唔到去, 只有奶奶陪著婆婆. 不過聽奶奶講番, 婆婆都走得好安祥, 佢話見到佢有一刻好似無呼吸, 於是便摸下佢, 又好似無脈搏, 但跟住又見婆婆好用力咁吸了啖氣, 奶奶仲諗"都好, 仲有呼吸", 但之後就見越來越慢, 睇住佢面色由紅變白, 身體由熱變凍, 脈搏儀由上下跳到一條線, 就知道婆婆走了!
去到奶奶家樓下見到大家姐, 原來佢哋未返到, 所以就同大家姐係樓下等. 大家姐都無去到醫院, 因為奶奶第一次打比佢時佢趕緊啲嘢聽唔到, 再打, 婆婆都已經走了, 所以都不用去了. 後來見佢哋返來, 個樣ok喎, 仲笑住添, 似乎大家都真係有晒心理準備. 又或者, 見婆婆走得安祥, 終於可以息勞, 可以解脫, 都係一件好事. 心裡唔捨得一定有.
跟住等埋大姐夫過來便落樓下食飯, 六個人仲叫咗五個餸, 大家都仲有胃口, 都唔錯!
老公擒晚都無咩嘢, 回到家如常睇電視, 睇卡通片. 我見佢無咩嘢, 我又如常去瞓覺. 不過擒晚我依然瞓得不好, 發惡夢, 有隻小強飛埋我個身, 好驚! 今日我又如常返工, 但老公就請了假去陪奶奶了.
都好, 大家心中有盼望, 將來在天家可以再見. 這是基督徒的福份. 死亡, 有時不一定會太傷心的.
 

沒有留言:

張貼留言