2011年7月19日 星期二

百無禁忌的低能對話

今朝同老公講, 唔知婆婆應該係今晚頭七, 定明晚先係呢? 因為我哋唔知計唔計走果日.
跟住就有以下低能對話
我: 咁婆婆會唔會嚟呢度?
老公: 婆婆唔識嚟啦.
我: 咁婆婆掛住你嘛!
老公: 咁又係.
我: 咁今晚係咪會有飛蛾飛入嚟架?
老公(一面無助, 佢好似家裡有昆蟲): 咁如果有打唔打?
我: 梗係唔打啦!
老公: 咁如果飛咗甴曱入嚟呢?
我: 你死咗做甴曱,我就一定打死你. (咁衰, 死咗都要變做我最驚既嘢, 拼條命都要打死佢)
後話: 原來頭七係會計埋走果日, 所以婆婆就係今晚頭七. 不過都係叫做得個知, 我哋基督徒都唔會做啲咩. 叫做認識下中國的傳統.

沒有留言:

張貼留言