2011年7月26日 星期二

龜龜跟婆婆一起走了

真係唔明, 點解唔開心的事, 總係要接住嚟!
 
星期日, 老公的婆婆的安息禮拜進行了, 很多親友和教會的弟兄姊妹都來到, 多人到幾乎要坐在門外. 證明婆婆生前真是一位受人尊敬的長者.
 
星期一, 出殯禮, 成個過程好快, 按了個制, 看著婆婆的棺本慢慢移入內堂, 跟婆婆說聲"拜拜", 便真的塵歸塵, 土歸土了. 聖經有句說話,"我赤身出於母胎, 必赤身歸回", 就是這樣了!
晚上回家, 我家養的兩隻龜龜的其中一隻, 死左!
 
唉...老公養咗佢十年, 係一隻好產量好少婇珍貴的龜龜, 其實佢無咩心機幾天, keep住疴好多污糟嘢出來, 仲好嗅. 唔知佢咩事, 諗住觀察佢多一陣. 跟住前兩天, 佢疴了兩條紅紅地既嘢出來, 好恐怖. 擒日朝, 老公仲同佢換水, 我仲比咗幾粒龜糧佢, 但佢都無食, 個樣好無心機咁, 挨在缸邊望著我們. 估唔到, 那便是最後一眼了...
 
晚上, 我比老公早回到家, 看見龜龜的頭縮了入去, 兩隻手伸了出來, 一直叫牠都無反應, 甚至搖個缸都無反應, 我估佢應該死了. 我唔敢搞佢, 就等老公返來. 老公返來, 點篤點拉, 佢都唔出來. 龜龜真係死咗. 好唔開心. 我平時餵龜龜, 同換水都會同佢玩下, 當然佢唔會好似貓狗咁友反應, 但我同佢都好有感情. 老公仲要養咗佢10年, 佢真係超唔開心. 送走了婆婆的情緒都還未平伏, 龜龜又走. 係咪婆婆帶埋龜龜一齊走呢, 點解要揀同一日呢? 後日仲要係老公的生日, 點解今年的七月, 老公的生日, 會有咁多唔開心既事發生呢? 我好怕佢頂唔順. 佢個人, 呢排諗嘢越來越負面, 我真係怕佢頂唔順. 可唔可以停一停, 讓他休息一下?

沒有留言:

張貼留言