2011年7月13日 星期三

好唔鍾意無plan的生活

因為老公婆婆的事, 呢幾日唔知自己想點.
 
基本上我知道佢每天放工都會去睇婆婆的, 所以我就唯有自己安排活動. 我知我係可以每天跟他到醫院睇, 但係家住將軍澳, 工作在鰂魚涌, 醫院在仁濟, 再加上唔咪自己親的婆婆, 又未同過佢相處過, 心裡確實無太大既熱心跟老公天天去. 現在婆婆的情況就是繼續靠氧氣, 每天情況都一樣, 我去, 其實都真係只是為陪老公.
 
但係之前醫生又講到好嚴重, 所以我就唔敢plan 或應承任何活動, 怕突然接到電話就要失約. 就連月尾老公同我媽生日 (同日), 我都唔知點plan. 跟住下星期三去睇李克勤, 又擔心會突然去唔到. 仲要擔心婆婆揀正老公生日果日走, 咁就真係大件事.
 
無得plan的生活, 我唔知自己想點囉! 之前會諗下今晚煮乜餸, 但現在基本上都預老公唔會返嚟食飯, 我應該呢個星期都係自己搞掂, 呢樣我已經唔咪好開心, 但我又要明白同體諒佢. 唉...
我係咪自私咗啲, 又諗多咗啲呢?

沒有留言:

張貼留言