2011年7月4日 星期一

火燭 @ 奶奶家

唔知係咪天氣太熱的關係, 個個都比較燥, 擒晚一去到奶奶家, 坐低食餐前小食, 大家姐同老公就開火, 我坐在一旁, 完全唔知發生咩事. 我哋倆仲好開心咁係樓下買咗條好似香蕉的雪條上去, 比大家食. 怎知, 大家姐又買了龜靈膏喎! 再怎知原來奶奶又整了芒果西米露, 又買了炸魚蛋 (題外話, 實在我真係諗極都唔明, 做咩一個二個都鍾意買嘢上去飯前食, 尤其是奶奶, 又要買小食比我哋飯前食, 到食正餐時食唔落, 又話我哋之前食咁多嘢. 真係好奇怪).
 
咁大家姐同老公就一路食魚蛋, 就一路唔知講咩, 講吓講吓就開火嘞. 我估大概係言語上出了誤會, 最後老公就躲入房. 跟住奶奶又出來開火, 話我哋做咩仲唔開大張枱. 但實情係, 我哋上到去, 其實成將枱都已經放滿嘢, 佢就不斷催個孫女入去廚房攞啲碗同西米露出去, 咁孫女就梗係傻更更好聽話咁入去攞, 如是者, 成張枱都係碗, 奶奶出來見到, 就開火話做咩叫我哋開大張枱咁耐都唔開....我, 孫仔, 孫女, 同大姐夫, 就好無奈的站在一旁, 睇奶奶同大家姐開火了. 奶奶仲鬧大家姐做咩講咗佢知有西米露, 都仲要買龜靈膏. (其實又係喎, 兩樣嘢其實都幾相沖)
跟住鬧鬧吓, 又燒到我老公話佢唔聽電話, 所以講唔到佢知家裡有炸魚蛋, 西米露, 同龜靈膏. 但實情係, 我老公係無miss call囉. 唔知大家姐打咗去邊個星球.
 
最後, 擒日大家姐全晚黑面, 因為佢買了龜靈膏, 啲細路食唔落西米露, 而大姐夫係唔食芒果), 所以佢就自己哽, 又因為同我老公鬥氣, 原本買比我倆的龜靈膏佢自己哽了. 即係佢飯前係食了一盅龜靈膏, 兩碗西米露, 幾粒炸魚蛋, 先再dinner, 最後, dinner後, 佢胃痛.
近排唔知做咩, 每個月都有一兩次會開火. 其實一個星期先返去一次食飯, 做咩要搞到家嘈屋閉呢? 咪搞到個個都唔想返去. 奇怪.
我奶奶仲奇, 其實佢自己本身係唔鍾意煮嘢食(我覺得), 但硬係要每個星期煮飯, 仲次次都要煮好多樣, 煮到身水身汗出來又話辛苦, 叫佢唔好煮, 佢就發你脾氣話唔鍾意食唔好返嚟食. 真係 O 晒咀. 又次次煲一大煲湯, 可惜又唔好飲囉. 今期...連續三星期煲同一款湯. 我同老公倆, 仲有二家姐, 係~~, 平日無咩湯水, 但唔駛個個星期都係同款湯喎, 我本身都幾鍾意飲湯, 但都無心機飲囉.
其實, 我真係唔想個個星期上奶奶度囉!

沒有留言:

張貼留言