2011年7月26日 星期二

發花癲

養竉物是很開心, 因為牠們會給你很好的反應, 但面對牠們的生病死亡, 又不是一件容易事. 擒晚望住龜龜好無幫的時候, 我便完全打消了養貓的念頭. 我一直好鍾意貓, 好想養貓. 以前同媽媽住, 佢唔比我養. 現在同老公位, 佢唔鼓勵我養, 因為我有鼻敏感. 現在好了, 原來我是一個咁接受唔到竉物離世的人, 那就最好不養了!


所以, 繼續種花吧!


離開舊公司, 當然帶埋我心愛的紫羅蘭走, 一共五盆. 有兩盆是剛浸好入泥. 另外兩棵也是由我一手一腳由葉浸出來的, 所以一定要帶走. 而最後一盆則是朋友比的特別品種.


這棵特別品種一直都生得不太好, 很少開花. 自從我換了大盆後, 仲衰. 越生越斜之餘, 更越來越多枯葉. 三星期前, 在公司食過飯, 便幫它翻一翻泥, 將它種番入些, 又將它移好位. 過了兩個星期, 它便發花癲咁不斷出花. 今天已有五朵正在盛放, 另有五六個花芯正含苞待放!


在傷心的心情下和厭悶的工作中, 看看我悉心栽培的花, 同埋個無敵大海景, 人都開心番!
 
2014/07/17後記: 超...最後咪又係養咗貓, 仲兩隻添囉.

沒有留言:

張貼留言