2011年7月21日 星期四

李克勤 x 趙增熹 x 香港小交響樂團

香港小交響樂團由2001年已經開始跟不同的流行樂歌手搞演唱會, 一直都好想去睇, 一直都無機會. 今年佢哋終於同李克勤開演唱會, 仲要加埋我超鍾意的趙增熹, 就一定要去睇. 捉咗老公同我去, 我開頭都擔心會悶死佢, 因為佢零音樂細胞, 同埋成日都覺得演唱會好悶(但佢都陪咗我去睇好多個演唱會了). 今次好明顯主打係唱歌同音樂, 唔會有好花巧同吸引的舞台效果同表演, 我入場前真係問咗佢有無帶PSP, 悶既時候就打機 (喺演唱會打機, 都幾絕).
明天都最後一場嘞, 睇咗既應該唔介意我透露內容吧, 未睇而又會睇既, 就請止步了!
克勤啲演唱會一向都會加入啲特別音樂元素, 好似對上一次演唱會就請了"鎖立"大師, "鎖立"好似殯儀館的"啲打", 但原來都會吹出好好聽的音樂! 今次呢, 同小交表演了幾首歌後, 就突然有五個男人上台, 跟住舉起手就吹起口音來. 平時我見過的口琴都係扁扁長長的, 但其中有一個的口琴就好似將四個口琴叠埋咁, 我估應該係低音口琴. 佢哋五個吹得好和, 好夾, 但原來五個人都係業餘了, 各有自己的正職, 好利害!
跟住就當然唔少得我哋偉大的中樂啦! 我本身好鍾意二胡, 以前都學過吓. 點解我會鍾意二胡, 話說係一套有董驃同黃霑做的戲, 董驃玩二胡, 黃霑拉小提琴. 二胡憑佢兩條弦可以拉到小提琴五(定四呢, 死嘞)條弦的歌出來, 我真係覺得中樂好偉大好利害. 哈...拉遠咗! 今次克勤請了中樂三弦琴大師來表演. 嘩, 佢啲手指同隻手, 快到呢...最利害係, 後來大師同電子結他手的一場對演, 原來三弦琴彈出來的音, 係可以咁似現代的電子結他. 最衰就係啲觀眾, 有一段係電子結他彈一琴音樂出來, 三弦琴就跟著彈同一段出來, 怎知每次三弦琴一出聲, 啲人就拍手掌. 頂, 係咁拍, 佢哋聽到啲咩啫, 拍乜鬼. 可唔可以成段完咗先拍呀! 呢一part另一個估唔到既地方係, 我呢個都叫做學過吓音樂既人, 睇咗好耐個琴都唔知係咩樂器, 我老公竟然講得出個名. 真係唔好睇小佢, 佢都知幾多嘢.
跟住第三part就有三個男人走出來唱了首, 我估係意大利歌劇. 我唔識評係咪好聽, 我成日以為唱歌劇既人係應該唔駛用咪, 都可以全場聽到, 但佢哋用咪囉! 佢哋三個都係香港本土男高音, 可能啲歌唔咪真係好高, 所以真係唔知佢哋有幾勁! 但最搞笑係, 當音樂奏起飛花啲首歌時, 大家都期待克勤平時輕輕聲的唱法時, 佢係用歌劇腔去唱, 笑到我老公傻咗! 真係估佢唔到!
最最最玩嘢的一part, 克勤話, 有啲歌係大家熟到不得了, 而佢亦唱到滾瓜爛熟到調轉都可以唱出來. 我開初以為係紅日, 但唔咪. 佢一路唱, 音樂係好好聽, 唔會好怪, 只係佢唱歌詞時, 你點都聽唔明佢唱咩, 因為啲歌語根本就唔make sense, 估極都估唔到佢唱邊首歌. 跟住銀幕就reverse play back佢頭先唱果段嘢, 原來係舊歡如夢. 我真係想像唔到歌係可以調轉嚟唱.佢播片的時候, 我有懷疑過會唔會只不過係預錄了的一段正常唱的片段, 等佢出碟的時候買來再聽過!
最後亦有一part, 克勤唱了三首別人的歌, 佢請了頭條新聞的監製來配了三段新聞片, 全部都切切合合咁配首歌, 好似郭富城的"我為何讓你走", 佢哋配了包致金"窒"女掌摑警員事件, 笑到死咗.
趙增熹今次無咩個人表演, 不過啲曲都係佢編了, 我已經覺得佢好利害. 超傾慕佢呀!有好多次睇演唱會, 都係由佢做音樂總監, 有時佢都會表演吓佢啲琴技, 果時已知道有呢個人, 好利害. 但一直唔知佢咩樣, 仲以為佢好老添. 直至巨聲, 先知原來佢咁後生, 咁靚仔 (我個人認為佢幾靚仔, 可能欣賞佢的才華關係)
估唔到一個我以為會頗悶的演唱會, 會給我咁多surprise! good show 呀!

沒有留言:

張貼留言