2011年1月17日 星期一

晴天霹靂

話說上回先講我老闆好睇我,其實都唔需要為咗呢個潛水的人事部而離開公司.
 
怎知....今早一回來, 出差個半星期回來的老闆, 一見到我便召了我入房, 更同我講佢辭了職.
唉...真係晴天霹靂呀!
 
佢話佢搵到一份歐洲公司,對佢的前途, 同家人都好, 因為佢係比利時人, 佢做歐洲公司, 就會可以多啲機會返鄉下囉!
 
唉...聽到佢咁講, 我都唔知比咩反應佢好! 只係講了句 " I will miss you".
 
但心底, 真係好擔心! 我老闆真係幾睇我, 兩年前, 都係因為佢保我, 所以我先免受殺頭.
我呢份工, 唔多嘢做, 做三年, 除了有半年跟人事部做咗一陣係成日OT同超大壓力, 離開了HR之後, 每日都係準時放工, 好多時又無咩嘢做(所以先可以成日上wow). 咁如果有老闆照, 繼續維持現狀, 都不無好處.
 
只是如果想學嘢, 想有得升, 想人工大跳, 即使老闆唔走, 留係度, 就真係無機會.
現在老闆要走了, 我係咪都應該趁機會另謀高就呢?

沒有留言:

張貼留言