2011年1月7日 星期五

都幾relax的四日新年假

其實一向我係新年都唔忙, 即使未嫁的時候, 都只係年初一需要出動拜年, 原來嫁咗後都仲可以維持, 都幾好!
先由年三十晚開始講. 是晚同老公各自回家陪自己的媽媽. 原本同媽媽食完飯, 打算滙合老公去大埔行花巿, 因為佢有個朋友(即係伴郎) 响大埔個花巿開檔. 但後來老公又話唔想入, 最後就他跟二家姐陪他們媽媽去葵芳的花巿行, 而我則跟媽媽出了旺角球場的花巿行. 因為早, 所以都唔咪好多人. 我乜都無買, 老公就買咗支桃花仔.
年初一
九點幾起身便拿拿聲裝身出門, 先去奶奶家跟她食個早餐, 唉...以前年年媽媽都會初一晨早煮斎食, 我家的習俗係新年第一口要係斎. 但今年......係美心的羅宋湯通粉 .
同奶奶食完美心早餐, 上去她家, 斟杯茶比佢飲之後, 我哋又拿拿林搭車去我外婆家. 因為習慣上外婆所有兒孫都會係初一上去跟她拜年同食開年飯, 之後就唔駛再逐家逐戶拜年, 所以如果我miss了呢一餐, 我就要走訪多家, 所以點都要趕去! 今年好特別, 外婆三個在外國的仔女都回來, 所以全部七個都齊集晒. 呢一幕, 應該係我有記憶以來, 都未出現過. 我阿哥更形容為"比日蝕更難遇到的事情". 我相信外婆今年一定好開心! 又因為咁齊人, 所以就係咁影相, 尤其是"七星伴月"相!
差啲漏咗! 係外婆家影相影到3點幾, 就返去老公婆婆的安老院睇佢, 再回奶奶家食開年飯. 呢餐真係開年, 因為大家姐同阿仔鬧交, 同係鬧得好恨好認真....仲有, 奶奶又預備勁多餸, 4點幾又買了兩盒斎比我哋食, 6:30就話開飯, 邊有人食得落, 叫了盆菜之餘, 仲要叫埋燒味拼盆, 同埋菜, 之後自己又再煮多幾味菜. 個個飽到食唔落的時候, 枱上面每一碟菜個樣都似未郁過, 真係反眼....最後奶奶咪又比三個仔女話囉! 希望佢下年唔會再係咁, 真係好浪費食物呀!
年初二
瞓到十點幾先起身, 煎咗啲糕點同老公食, 休息咗一陣, 我就出去跑步, 老公就呆在家同朋友商討活動. 跑完步回來, 同老公落街食午餐, 又去行咗陣taste, 跟住便準備出去睇煙花. 我好鍾意睇煙花, 但老公好怕迫, 所以我都唔敢成日嘈要去睇. 難得今年無嘢做, 試下問佢, 佢又話ok喎! 真係開心. 因為佢怕迫, 所以我都唔帶佢去正中間的位置. 六點去到, 係尖沙咀中心對出海旁見有花叢有位坐, 便坐低等了. 呢個位都算睇得清楚架! 跟住仲好快, 唔駛半個鐘就返到將軍澳, 走咗去稻香打邊爐, meet到9:00後的優惠!
年初三
團契團拜, total 四個站, 第一站我家, 跟住出油塘, 然後麗晶, 最後旺角. 好開心好熱鬧!!
然後返教會練詩, 再回家同老公的朋友食飯, 又係稻香打邊爐!!
年初四
早上返崇拜, 跟住午餐, 然後行街巿, 再去跑步. 今日老公都有跟我出去, 不過佢踩單車, 我跑步. 都好!
跟住就去奶奶度同"舅父仔"一家食飯. 食6:30, 食飽又無再上奶奶度, 所以9:00就返到屋企. 超爽!
咁就過咗個新年假期!!
祝大家開工大吉! 兔年夫妻恩恩愛愛! 搞緊結婚的就一團和氣, 順順利利!

沒有留言:

張貼留言