2011年1月24日 星期一

壓力! 壓力!!!

自從知道老闆要走之後, 整個星期都瞓得好差, 好多夢, 而啲夢都係好緊張的.
 
昨晚便一連發了兩個夢.
 
夢一: 夢中, 老公的二家姐叫我去一間學校見一個人(註:二家姐係老師), 那間學校個名係xxxx鄧鏡波中學, 但她一直不跟我說個地址. 鄧鏡波中學, 我知道香港有一間, 但九龍有無我就唔知. 她一直叫我去一個九龍的地鐵站出, 跟住就搵到, 但一直都不肯說在那裡, 亦沒有告訴我那個出口, 結果, 我找來找去都找不到, 但她卻在催. 我六點鐘放工, 到八點都仲未去到, 搵到我好攰. 後來便醒了, 去個厠所!
夢二: 夢中我跑馬拉松 (註: 的確我係報了半馬), 但呢個馬拉松係跑樓梯, 跑到我的大腿超攰, 但係我好勁, 暫列第七名喎! 跑完樓梯就去到運動場, 我仲見到入運動場後即代表仲有兩個圈就完成, 亦見到我只係用了一個半鐘(好勁呀!!), 可是一入到運動場, 我對腳就攰到郁都郁唔到, 對大腿痛到完全抬唔起, 咁我就好努力咁一步一步咁行, 但好緊張, 驚完成唔到, 又見啲人不斷咁超越我. 最冏係有一個超越我的參賽者係一頭狗 . 後來因為太辛苦太緊張, 就醒了.
發了這兩個夢, 早上起來, 好似成晚無瞓過咁.... 現在超

沒有留言:

張貼留言