2011年1月7日 星期五

或者我都係時候要走

今朝返到公司, 睇到一個email, 係由那個潛水HR DIRECTOR出的, 睇完我超慶, 即刻打了個email比我出差了的老闆, 話佢知我好失望, 我覺得不被尊重.
呢個HR出的email, 係"I am happy to announce that members from AAA & BBB have formed the Recreation Team for our HK office: Chairlaies: XXX & 洛琳......There will be at least four events a year where 2 will be jointly held....."
點解公司突然有個Recreation Team我係唔知? FINE, 我職位低微, 唔話我知唔緊要. BUT點解我做了Chairlady都唔知? 我老闆擒日出發前只係同我講, 我會要幫手搞annual dinner (我年年都要搞), 不過不用做lead, 幫吓手就ok. 但係佢完全無提過會有個recreation team, 仲要係要搞4個活動. 我估我職位唔咪真係低微到連小小尊重都得唔到啩? 我真係超嬲超唔開心. 我唔咪唔肯做, 但絕對唔咪事前無同我講過就出個email, 我係要响個email先知道自己被擺咗上枱囉! 我真係好唔開心囉.
好彩, 我呢個敢言敢爭取又唔怕死的小薯仔, 得到老闆的回覆:
"Agree with your point. This is new to me as well.
XYZ (HR Director), this is not what i agreed with SSS (the other MD). Not sure what happened."
跟住那個XYZ就叫了我入房, 同我傾, 同我道歉. 亦可以比我選擇係咪真係咁唔想做chairlady, 如果係, 我老闆又ok, 可以換第二個人. 咁我條氣都順啲, 不過我真係好唔鍾意呢個潛水HR囉!
不過, 係咪真係可以唔做呢? email佢又出了, 再補個email話換人? 會好肉酸囉! 亦會令人覺得我搞事囉! 唔通逐個同事同佢哋解釋係公司先不仁, 所以我才不義咩! 換邊個呢? 換邊個都會令我同那replace我的同事感到尷尬囉! 我真係唔知點!
其實我份人, 我係鍾意搞活動, 但我唔鍾意做lead果個, 亦唔鍾意要站出來講嘢. 我可以好helpful咁幫你做既啲嘢, 但我唔需要站出來比人知. 其實响呢度做了三年, 第一年搞annual dinner, 搞到要自己做MC, 仲要係講英文, 我已經超唔鍾意同超大壓力. 第二年, 唔駛做MC, 但都要lead成個event, 根本無機會enjoy個event, 都係唔份氣. 第三年, 終於同老闆flight到, 可以唔involve個annual dinner, 但都要做啲back up同logistic既嘢, 都算. 怎料, 今次又被擺上枱做lead, 仲要做一年搞4個events. 真係十萬個唔願意.
擒日先同girl傾計, 話都係唔轉工, 因為呢份工都幾hae, 老闆又睇我, 人工亦ok, 咪留得幾耐得幾耐囉. 怎知現在卻不被尊重之餘, 仲要迫我做我十萬個唔鍾意的工作, 或者我都係時候要走了.

沒有留言:

張貼留言