2011年1月28日 星期五

老闆走了!

今日開始, 我又開始無老闆, 今次的無老闆, 可能又會長達幾個月至一年, 都真係有點擔心. 上一次無老闆時, 仲未有HR, 又得我同receptionist兩個admin仔, 所以長達十個月無老闆的日子, 我都仲可以平平安安渡過. 今次, 有了HR (我仲要得罪咗佢), 另外果邊有又一個EA, 一個receptionist, 我覺得佢哋大可以話我無嘢做cut咗我. 等新官上任, 視乎佢的需要再請番個EA比佢都得. 雖然身邊的同事總說我唔會有事, 因為我仲有隻腳係packaging, 而我呢邊三個dept head都仲要個妹仔同美國接洽, 但都只不過係啲濕碎的papger work, 叫receptionist頂埋都得.

唔知係自己諗灰咗, 定諗多咗, 呢幾日返工的心情都係一般, 亦瞓得好差.

擒日食完老闆的farewell lunch, 同佢影了個大合照後, 佢就埋位執嘢, 跟住就逐一去同事的位度握手道別. 果一刻, 我都有點眼紅紅, 真係唔捨得佢! 佢唔算係一個好好好好的老闆, 佢係一個工作型的老闆, 心底會錫啲下屬, 但從來唔會係表面露出來, 即係佢唔會係果啲好窩心, 記得你生日, 秘書節又會買下禮物氹你的老闆. 佢只會响你有需要時出聲幫你, 又會聽人意見. 這已經足夠了! 一個月前得罪HR的時候, 都仲諗只要有老闆係度的一日, 我都會留係度, 怎知....

佢走咗, 我無人照嚕 ~~~ 要自己顧自己了!!
 
雖然唔捨得, 但心底都為佢開心. 因為佢搵到一份對佢前途同家庭都更好的新工作, 而且又是他的老本行, 相信他會做得開心啲! 祝福佢!!
我都要努力, 趁老闆走咗, 我都係時候轉工. 知道佢要走的消息這兩星期, 我都間中睇下外面的環境. 唔算好多心儀職位, 最後只sent了四封出去, 其中兩個仲係agency. 啊 ~~ 但竟然有三個回覆. 今天下午會偷雞出去interview, 星期一上午又會in 另一間. 希望我同老闆一樣都搵到份更好的地方落腳!

沒有留言:

張貼留言