2011年1月26日 星期三

潛水HR又有新搞作 ~~ 報應篇

呢件事, 真係唔可以唔講下比大家聽.
 
話說擒日下午收到上海同事的holiday announcement, 係出晒比我哋Asia Pacific各 regions的同事的, 通知我哋上海的同事新年會點放假. 咁大家都知, 新年係大陸同胞的黃金週, 佢哋會放差不多一個星期, 由2號到8號, 佢哋可以放埋7號同8號係因為佢哋會响30號, 同12號呢啲weekend返工.
 
剛巧出完呢個email, 唔駛1min, 潛水HR浮上水面, reply to all 了一句: "No, please hold it." 然後直至依家都仲未有further announcement.
 
我睇了呢個email, 噗的一聲笑咗出來! 點呀...發生咩事, 佢哋唔咪應該傾好先比人出email咩?
跟住我就响就快要走的HR 妹妹口中打探, 原來公司唔想佢哋咁快, 想佢哋跟香港一樣放4天, 其餘的就攞自己假! That's Fine, 但係唔咪依家先通知人, 唔咪依家先同人傾囉! 大陸的同胞, 好多都係離鄉別井去第二個省/城巿打工, 係呢啲假期先會可以返鄉下, 同屋企人過年, 好多亦已經買好晒車票.
 
我問HR妹妹點解會比佢哋出了announcement既? 她說...haha...咪就係佢哋無通知HR就出咗囉! 真係超肉酸. 抵死啦! 真係報應. 上次佢無同我傾過recreation team的事就出了個email, 現在佢應該明白我的心情啦!

沒有留言:

張貼留言