2011年1月7日 星期五

大婚日相簿

話說我那個相當實惠的婚禮攝錄package, 除了包1photographer & 1 videoman之外, 仲有包成長片段, 早拍晚播, 仲有一條website, 可以幫你upload 700張相, 讓你可share條link比人睇你啲相. 另外仲有四份禮物比我揀. 第一份我揀了要番母帶啦! 第二份就係要相簿. 第三同第四份仲未揀, 我可以揀要15R family photo, 又或者其他結婚當日用的service (不過已經用唔到, 所以可能要兩張15R family photos).
 
total 10 pages + 封底同封面. 唔算話好靚, 但quality都唔錯. 而且, 我揀相比佢, 佢排版後, 佢會send比我approve, 這是我完全無預計過, 我以為我揀完相佢就出相簿比我. 第一次layout, 有點亂(我估我要求真係幾高, prewedding的排版同呢個, 我都係覺得差). 跟住我又好有心機用powerpoint逐張逐張話佢知我想點. 第二次layout, 好啲. 只差幾版要再執一執. 最後來來回回, 都執了四次. 其中排版哥哥仲打來問我, 同埋比意見我. 呢個哥哥都幾有禮貌.
不過我今次唔咪想講呢間公司的product, 而係想講service.
其實一開始join呢間公司, 老闆steve的態度同服務已經一流. 而他亦很樂意用唔同的途徑同客接觸, 除了esd life有forum, 後來仲開了facebook, 我有時會响facebook問佢嘢, 佢亦好樂意答. 有時, 我post了啲唔關佢事的status同相, 佢又comment下同like 下, 真係當你係fd咁, 令我覺得好舒服. 直到宜家, 我個婚禮完了, 佢同佢啲同事, 都仲係好helpful, 絕對唔會明知你唔會再幫襯, 就當你係陌生人囉! 好似擒日去攞相簿, 舖入面好多人, 我等了一陣, steve serve梗一個客, 見我等得耐, 都停下來話幫我攞先. 跟住我話我仲有兩份禮物未揀, 佢話keep 單就ok. 跟住我就話我email同佢傾啦! 呢間公司, 由開始到現在(婚禮三個月後), 都給我好helpful, 好nice的感覺.
我唔可以話佢啲相好靚, 但始終我個package真係平. 一分錢一分貨, 所以我都好appericate呢間公司. 如果有人個budget係咁上下, 我都會繼續介紹.
呢間公司叫純美新娘. 係金都二樓.

沒有留言:

張貼留言