2011年1月31日 星期一

奇怪的奶奶

話說上星期日我同老公去了辦年貨, 買糖果. 但買的途中, 老公話前一天回他媽媽家發現她已經買了幾盒朗莎, 樂家, 花街, 餅餅等等的禮盒. 好奇怪! 她要送給何人? 明知她的三個仔女來拜年時都會買呢啲嘢比佢, 佢做咩仲要買呢? 點都無理由奶奶要買禮物比佢哋仔女啫.
一齊謎底於昨天團年飯解開.......
團年飯過後, 佢叫我們每家拿一盒禮盒回家, 然後初一帶來拜年 我真係 O 咗咀....佢話怕我哋買了一大堆佢唔食的糖果禮盒比佢喎. BUT...其實佢打比我哋叫我哋買咩咩咩咪得囉, 爽快又直接, 又唔駛仔女難做, 點都唔駛自己買, 叫仔女拿走再拿回去, 好好玩嗎?
 
再況且, 大家姐同我哋都已經買了, 佢覺得我哋會臨尾呢幾日先去買嗎? 既然買了, 就唔會咁傻拎來拎去. 不要忘記, 我哋初一要拿12 盒出門, 唔會蠢到再加多盒, 搵自己笨囉!
 
最後無一個理佢. 佢今次真係自己玩自己, 呢啲咪就係好心做壞事.
不過, 諗諗下我又發現, 佢哋家人的溝通係有點奇. 例如昨天我哋回去食團年, 早了少少回去放底嘢再去療養院睇老公的婆婆, 怎知無人在家, 我哋又無KEY, 我叫老公打電話問. 佢竟然打比佢大家姐問佢阿媽係邊, 而唔咪直接打比佢阿媽? 其實果日辦年貨的時候, 佢都有打電話比佢二家姐問買咩比阿媽, 點解佢唔直接問佢阿媽呢? 好似我, 我一早就直接問我阿媽要咩啦!
但今期奶奶呢個自購糖果的舉動, 真係令我摸不著頭腦.

沒有留言:

張貼留言