2011年1月25日 星期二

很忙的星期日

2011年1月23日 - 超忙的星期日

一早7:30起床, 因為要獻詩, 所以要咁早起床. 崇拜完回將軍澳跟老公食lunch, 然後一齊行TASTE辦年貨. 第一年以太太身份去辦年貨, 第一次辦年貨係要從自己跟包比錢, 有點肉痛. 一共買了12盒糖果餅干...點解我老公覺得開心, 但我一點也感覺不到. 我只是覺得, 新年送禮, 只不過是不同形式的交換禮物, 尤其是近年大家"好似"好注重健康, 少吃甜, 所以轉為買麵. 結果是往年多次是跟媽媽買幾盒麵帶去拜年, 又換返幾盒麵返來, 多麼的多餘! 仲要唔知佢哋鍾意食咩喎?! 買得唔啱心水又有說話聽, 又或者話你大細超喎"點解佢果盒咁大, 點解佢果盒咁正, blah blah blah..." 諗起都覺得煩.... 然後再諗起初一那天, 同老公兩個人要拿這12盒糖果餅干出門那"走爛"樣...


辦完年貨, 仲同老公鬧住架咁返屋企, 原因係乜, 唔講了, 過去了, 亦無事了!

跟住就燙衫, 然後再落街跑了一個鐘. 回來沖個靚涼, 便預備出街食飯!

呢晚約了一班美國回歸的朋友. 好搞笑, 原本約了在THE ONE 4樓的一間好似叫Sprout的餐廳食. 怎知我去到見個fd企咗响出面. 我問佢做咩唔入去, 佢話因為入面一個人都無, 好驚!!! 而且價錢都唔咪平喎! 我話我幾次行過都係咁架...無人架!!! 最後我哋就去了隔離的金牌小龍. 好快就有得入, 餸亦上得超快, 見到一枱食物, 勁開心!
 


 
 
最impressive係個水晶蛋, 好好味. 醉雞一般, 因為佢舊舊個樣都唔似雞, 感覺好似食梗假嘢.
小龍包同煎餃子都係一般, 同翡翠差不多, 擔擔麵同炒鱔糊, 亦都係一般. 正如我個fd話, 真係同翡翠差不多, 好似翡翠仲好少少!
佢哋仲限時個半鐘, 但啲菜上得超快, 但唔駛一個鐘, 我哋就食晒8樣食物, 走得. 去搵甜品食!
食甜品去了厚福街的甜蜜蜜. 我都係第一次試. 一直只知道厚福街多嘢食, 估計實有甜品!
 
 
 
我哋叫咗四個甜品:
心太軟 - ok, 不過個人對太甜的興趣一般
疏乎里 - 味道ok, 質感太濕,個樣有啲以馬拉糕.
火焰木槺蛋糕 - 最得係呢個. 好有層次. 上面燒過的cream熱熱地. 下面木槺蛋糕就凍凍地.
xx 栗子餅 - 都得. 好重栗子味!
完成甜品便打道回府!
 
 

沒有留言:

張貼留言