2012年6月12日 星期二

返學返到有啲驚

不知不覺已經返咗5堂, 今日第6堂
上一堂, 教咗12種細菌, 係會由食物帶比我哋既細菌, 當然繼續係外星字, 讀到頭都大
不過已經開始認得佢哋
但係一路讀, 就一路驚, 因為呢啲細菌真係無處不在.
好似金黃葡萄球菌 (注意....以下....我唔知我有無理解錯誤)
係好易痴响啲煮好又放咗好耐既食物, 例如燒味
的確佢係以高溫煮過, 但你係唔會知佢掛咗响果度幾耐, 亦唔知有無金黃葡萄球菌人行過打個黑次, 痴咗啲菌
所以原來買燒味老味果啲嘢, 返到係去最好係要煮番.
但係, 從來我媽買啲燒味老味, 都係唔會煮熱, 通常係就咁食
就連我的衛生幫老公, 買燒味都係就咁食
所以我決定, 以後燒肉叉燒自己整...hahaha....橫掂我有光波爐, 嘩哈哈哈哈!
又好似肉毒桿菌
罐頭係最適合佢哋生長
如果食物工廠無好好處理, 以高溫高壓處理啲食物, 咁就會有問題
問題係....我唔會知啲食物工廠點制作食物喎!
不過....除了沙甸魚, 大部份罐頭我都會煮過先食
同埋我好少食罐頭嘢!
再睇一啲資料
話出面buffet其實都係危險架!
有好多菌都要120度以上先可以殺死
放得响室溫太耐就好助長啲細菌滋生
咁我哋見啲buffet盆下面有放啲火仔
但我唔覺得啲火仔可以煮到120度囉!
之但係, 我成日食buffet, 又真係未試過有試喎! 感謝主保守!
其實我自家一路以嚟對食物衛生都真係有點求其. 我係可以就咁食隔夜放咗入雪櫃的凍雞, 仲覺得幾好味添喎!
比我老公知道一定鬧死!
miss話, 其實唔駛驚, 食物只要處理得好, 啲接觸既人衛生做得足, 係無嘢既.
問題係, 我點可以sure佢哋做得好呢?
所以真係越讀越驚 >.<

沒有留言:

張貼留言