2012年6月21日 星期四

試住新酒店

上星期五, 有一間炮台山, 將於七月中開業的酒店, 請我去試住一晚.

係sales請的, 他之前响另一間酒店做, 佢前酒店係我公司corporate hotel

轉咗工, 梗係要努力搵客啦

我都真係第一次知有試住呢個玩意

於是就同老公去


呢間係一間精品酒店, 何謂精品酒店呢?

即係同一般business hotel唔同, 有多啲design

房可能細細間, 但都舒服既


佢比咗佢哋酒店最高級果款房我(但其實唔咪最大)

因為有海(?)景, 所以就列做最高級了. well....
 
 
其實我同老公最欣賞的都係廁所的一樣東西. 廁所其實幾細, 連放日用品既位都唔夠.
但我卻十分喜愛佢個花灑, 水夠熱, 亦夠力!
我老公就最愛佢浴室位上面那LED燈, 佢話好光. (其實唔知佢要咁光睇咩?)
第二天朝早, 同老公落下面食早餐, 因為我唔熟炮台山, 外面既景象都好陌生, 所以好有旅行feel!!
但間房又細細, 望出去又係啲民居, 感覺又像"爆房" (雖然其實我唔知爆房果啲房係點)
頗有趣的經歷

沒有留言:

張貼留言