2012年6月15日 星期五

我的低能入院記 (一)

因為個胃成日痛, 所以最後都叫醫生寫紙比我入院照照~~


呢次係我成日以嚟, 第一次入醫院, 細個入過一次, 覺得好開心架, 唔駛返學, 又有好好味的葡萄糖水飲. 有個小朋友唔鍾意飲, 我仲幫佢飲埋, 所以我好快就出得院


星期三請半日假回家執嘢同沖涼, 5:30pm 去到浸會, 要先去門診見一見醫生

先講環境, 浸會真係一流, 除了佢係基督教醫院週圍都有聖經金句讓我更加舒服外, 工作人員既口面, 環境既舒適度, 都可以講係一流! (公院既護士們, 你哋既口面雖然的確係無私院的好, 但我絕對明白你哋既苦況, 所以先有咁既口面)


見醫生, 佢都好仔細, 亦好仔細研究我份保單(公司...hehehe), 話我知我其實可以住二等雙人房. 呵呵...第一次入醫院就入私院, 仲要住雙人房, 我如果無咗呢份工, 就千萬唔好病, 已經竉壞了!

唔知係咪因為會住二等房, 所以睇完醫生, 就只需要响出面等, 唔駛自己去搵入院部, 就有人姐姐過來帶我去入院部, 仲唔駛排隊, 就可以輕輕鬆鬆搞入院.


跟住又有個姐姐帶我上去, 去到姑娘幫我量血壓, 做問卷, 跟住就帶我入房. 嘩...真係有私人電視架(之前KB同我講, 我唔咪好信...嘻嘻...)
 
 
 
仲有呢兩個包包, 一個係有晒洗頭水....牙刷...毛巾....連眼罩都有的日用品包包, 可以帶走據為己有, 呵呵...是二等房先有, 普通大房無的. 佢哋只有隔離的綠色包包, 係比你袋住啲銀包電話走圍行時用的.
搞一搞, 其實都差不多七點.
因為我順便照埋腸, 所以晚餐只可以食粥水.
 
 
粥就粥, 水就水, 我終於明白咩叫粥水了....係唔會見到米粒的
好可惜, 上次來探媽媽(都係照腸同胃), 見佢個menu有好多正嘢食, 仲諗住同老公開餐.....嗚嗚嗚
 
 
中途仲比人拮了呢粒嘢, 好痛, 仲要一路痴住响到, 郁小小都會抽一抽咁痛
食完個粥水, 惡夢就開始了........
因為要照腸, 所以要清腸, 要飲瀉水, 瀉清你腸入面所有嘢...係...所 有 所 有 嘢....
達標的要求係, 大便痾到好似小便一樣咁清徹
而啲瀉水, 老實講, 我真係唔知點形容, 但我可講係我呢世人飲過最難飲既水
如果你覺得中藥苦茶好難飲咩? 我話你知, 你飲過瀉水後, 你會覺得苦茶其實都好好味, 起碼你可以食糖送.
如果真係要形容味道, 我會話佢有一陣膠味, 即係膠開水, 再加啲鹽, 有啲咸味.
唔咪只飲一杯, sorry, 係飲一公升, 仲要我一個鐘之內飲晒.
因為跟住仲有另外兩支小藥要飲.
呢兩支小藥, 感覺上會好過之前那一公升, 但都係難飲, 只因為大約係普通藥水樽的份量, 仲可以溝水, 飲完之後就飲5杯普通清水就ok, 所以才說感覺好啲. 呢支小藥的味道係極咸(極, 真係極, 可能大約係一杯加了十匙鹽的水)同酸.
由8點開始那一公升後, 一路飲, 就一路痾, 成晚, 十幾次. 到一點, 比姑娘睇都係未合格, 但佢叫我去瞓, 明天痾多次比佢睇.
題外話, 當知道護士要睇我哋屎既時候, 我深深覺得護士既偉大. 自問, 我連自己睇自己既屎都想嘔, 更何況佢哋睇人哋果啲? 仲要唔咪睇一個或一次喎! 私院環境好, 無咁多病人, 人工又高啲, 護士們工作的確係舒服啲, 心理質素亦會好啲, 所以呢度啲護士同嬸嬸都笑容滿面, 和藹可親. 但亦令我深深體會公院的護士們, 明白佢哋點解成日黑口黑面, 因為佢哋人手不足, 一個護士可能對十幾個病人, 睇屎可能都睇多十倍. 試想像要我每日睇幾十次屎, 我都變屎樣啦! 所以真係希望政府可以加多啲錢比公立醫院, 比佢哋請多啲人手, 改善佢哋既工作環境同人工.
瞓, 當然瞓得唔好啦! 始終都係醫院, 你估酒店咩?! 張床..."林"到成個人係凹咗入去. 個枕頭又偏喎! 當然最仲要係個肚好攪啦! 仲有, 姑娘每四個鐘就入嚟量血壓.
第二朝七點幾就醒了, 痾咗一次, 都係未合格, 超灰 最後要用另一種方法等我再痾勁, 不過我呢度唔講了, 總之就可憐啦!
原本約了9:30am去照超聲波, 係成個內臟照晒, 點解? 關胃咩事?
其實無關架! 大約應該係醫生見我份保險咁正, 咪等我照多啲嘢囉! 肺都照埋添, 差在未做磁力共振咋! 咁既然保險可以cover (希望真係可以claim足), 咁咪照囉!
啊...原本11:30就照胃鏡, 怎知8:30am嬸嬸就走入嚟話我做咩唔換衫, 話依家落去照胃
都無人通知....唉...於是就立即send了個msg "我現在去照" 比老公, 嗱嗱聲換衫.
可憐既老公, 一等, 就等到1:00pm先再有我既消息, 嚇死佢!
好似長咗啲, 分兩集先 ~~~~~
 
 

沒有留言:

張貼留言