2012年6月8日 星期五

早幾日發咗個夢, 一起身, 我便不斷在說"我要去做農夫!"
個夢係咁既:
同老公去咗唔知邊個商場, 但成個商場都係塑膠產品
五顏六色, 小膠椅, 小膠枱, 膠盒子....... 全部到叠到上天花
成個商場都係, 人行既路都窄到只夠一個人穿過
我問點解有咁多膠產品?
有人話因為所有人都去晒工廠生產呢啲膠嘢
果度有既產品, 係預每個人民都會每款買一件
之後唔咪好記得, 便醒了!
我醒來時個意識係, 無農夫了, 所有人都去晒工廠去生產膠嘢
我哋就快無嘢食, 要食膠
所以我要去做農夫
其實都係架, 大城巿真係生產好多垃圾, 亦浪費很多東西
有一次行超巿, 每一個架上面都係滿滿的食物
基本上, 我係幾可以肯定, 所有嘢都係無可能响限期前賣清
加埋最近綠色和平派果個無間道入超巿做part time
佢圖文並茂咁指出超巿係極度浪費食物
好多未爛既菜, 賣唔去的, 係會成包掉咗去
甚至係會倒一啲嘢落去, 等啲員工同街外既人唔可以執
問佢哋會唔會可以將呢啲食物捐去食物銀行, 佢哋只係話會考慮, 咁即係唔會啦!
真係好浪費呀!
每年一到夏天, 我就有個問題
究竟是因為多人開冷氣, 所以搞到出面好熱, 定係因為出面真係好熱, 所以先要開冷氣呢?

沒有留言:

張貼留言