2012年6月15日 星期五

我的低能入院記 (二)

換好衫, 就瞓落病床等嬸嬸推我落去.

平時睇電視睇得多, 今次終於知道呢個感覺, 望住天花, 望住一個一個燈往後去, 其實都真係令人心情有點緊張.

不過我仲有一個感覺, 就係暈車浪的感覺

well...我平時係容易暈車, 但真係估唔到咁都會暈囉.

下次比我坐輪椅得唔得呢? 或者我自己行去都得架喎!

去到內窺鏡中心, 嬸嬸泊好張床, 就有護士姐姐走來問我嘢, 同講解個程序.

唔.....可能我眼神真係出賣咗我, 佢問我係咪好緊張

跟住就等......同埋偷聽姑娘同第二個病人講飲酒

呢個姑娘真搞笑, 問人哋係咪嗜酒, 人家話係, 佢就以一個好羨慕的口吻問人哋係咪好飲得? 係咪唔會醉? 點樣可以學到飲得啲? 小妹妹....飲酒無益架! 人哋入去照胃照腸, 可能都係因為飲得多咗, 作為醫護人員, 你唔勸人飲少啲, 都咪咁傾慕人先得架


大約等了15-20mins, 到我啦! 醫生同我講解咗啲程序, 話會落安眠藥(唔咪麻醉藥), 問我怕唔怕中途醒? 話通常落少好過落多, 我醒的時候大約係照緊腸, 唔痛的, 仲可以睇下自己條腸 ....

well....臨照前都仲要我呢個有選擇恐懼既人去決定事情, 玩咩?

我咪唯有同佢講, 你決定啦! 你話邊樣最好就邊樣啦!


跟住又話會噴啲喉部痳痺的噴霧去我個口, 係香蕉味的

然後, 我講了一句: 真係香舊味喎.....

我就無了之後的記憶了. 係完全點都記唔番的斷片

再有記憶的部份就係醒了, pat pat有啲凍, 照梗條腸, 望住個電視, 覺得好搞笑

醫生話條腸都幾好, 無息肉, 無咩事....


跟住....又斷咗, 無咗講唔該醫生同拜拜醫生, 同無咗出去既記憶, 回程望天花燈呢一斷既記憶

再有記憶呢, 就係回到房, 護士叫我碌番過我張床, 叫我休息下...


跟住....又斷咗

再有...就係瞓醒, 姑娘叫醒我...其實依家想起, 時間上有點混亂. 唔記得佢係叫醒我量血壓定去照超聲波.

以我記得, 應該係叫我去照超聲波. 可惜, 只可以照到肝同膽, 仲有膀胱, egg 巢同子宮照唔到 <----唔好問我點解要照.

照唔到係因為膀胱無水

唉...玩嘢咩, 由擒晚12點開始, 又係佢哋叫我唔好飲水, 朝早又唔準飲, 跟住就去照鏡, 然後就瞓, 起身又叫人去照, 我何來水? 何來水? 有無常識架? 激死我呀!


跟住又推番我上房囉!

輪椅...well...各位觀眾....我都係暈車浪架! 下次我會自己行架嘞!


上到去, 先灌兩杯水 <==== 又飲? well...我真係唔想. 昨晚陰影未除, 但.....

然後我走出去問佢攞番key攞電話打比老公(時間係1:00pm)

同埋問我食得嘢未 <----- 這是最重要的.
 
 
 
叫了個大大份的是日套餐, 擒晚已經睇定, 好期待的!!
可惜, 一路食, 個肚一路痛 最後食剩3/4碗飯 <--- 都可以食晒碟餸, 湯同橙, 應該都係一個好忍得痛而又變態為食人
個餐嚟之前, 醫生上過嚟, 講解過我照咗啲咩, 有咩事, 話會簽定紙比我今日出院
跟住大約3點 <----- 擒日醫生話我中午走得, 點解我仲响度架????????
我走出去話, 我可以再落去照未?
佢問我有無急尿? 我話有 <------ 其實我個肚好痛, 都唔知係急尿定痛, 心諗兩個鐘幾杯水, 點都應該係急啩?!
入次我係行落去的!
可惜, 都係唔夠囉! <----- 媽咪 ~~~~~ 我飲咗啲水去晒邊? 我要出院呀!!!!!
最後咪响超聲波中心, 一邊睇貪曾點比人插, 一邊飲水, 一邊等, 等, 等, 等, 等......
最後人家4:30收工, 我就4:15終於夠水可以照到了, 照完既時候, 我係急到爆炸的!
以我估計, 因為我前一晚飲瀉水清腸, 加上成晚成朝無飲過水, 所以腸胃缺水, 所以我一飲水, 佢就吸呀吸, 吸呀吸...無多餘的水去膀胱等出海. 嗚嗚嗚...我乾到臉到乾埋, 出了好多油脂粒呀
好, 終於搞掂! 可以沖個涼等出單, 出院!
低能事件開始! 小妹唔夠錢出院! 要搵救兵! < ----- 呢啲人無錢學人住二等房, 不知所謂, 嘿!
原本媽媽話嚟接, 後來佢打嚟問我點, 我話...你應該都要嚟....我無錢.
因為我原本只預住普通房, 聽人講都係五, 六千蚊啫, 一張credit card夠啦!
怎知醫生咁開心叫我住二等房, 我又咁開心真係住二等房, 仲要做埋咁多九唔搭十既檢查, 最後埋單.....
我都係唔講個總數了, 總之我張爛鬼咭唔夠囉! 仲要, 我張爛鬼咭, 上個月買了舊金仔未找數, 入院時簽了萬二, 打去check, 得番2500可以碌 <---- 呢位白痴低能的小朋友, 淨係兩日的房錢都唔夠啦! 報警拉你住霸王院
媽媽嚟到, 佢又咁啱只係帶了張廢柴enjoy咭, 得8000蚊! 都仲差好多.
嘿, 呢位白痴低能既小朋友, 有天父的保守, 執嘢入院果日又手多多帶埋個無謂coupons紅簿仔袋喎. 入面竟然有張銀聯咭.
但係, 銀聯唔係度度收喎! 哼.....我打死都唔信浸會唔收銀聯 <---- well, 人家內地產婦係比現金, 吹咩?!
好彩, 真係收
不過我呢張"白金"咭, 都係得萬五蚊credit 額 <--- 人工低, 咪比咁少你囉!
最後, 我哋用了三張信用咭加現金去埋單出院, 真係超級無敵霹靂閃電勁白痴兼肉酸
不過, 原來二等房客, 係有專人上來同你收錢, 唔需要去排隊比錢. 呵....肉酸...都唔駛响咁多人面前, 留番少少面子
應該有wow同學會問, 我老公去咗邊呀?!
放唔到工嚟唔到救我囉! 唉.....點解响緊要既時候, 佢會出現唔到既?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
入院後感:
  • 照過腸後, 之後五年都唔洗再照 < ---- 我希望我呢一生都唔洗再照 <---咁你响4年零11個月死咗去, 咪唔洗照囉, 嘿!
  • 或者希望五年內有人發明一種好味啲既瀉水
  • 或者唔該啲醫生同護士試下飲一啖. 當你哋知道啲味既時候, 或者你哋會諗辦法等病人飲得舒服啲.
  • 如果真係要照(提示大家), 請照前三天不要食生果, 菜等高纖維食物, 入院當天只食流質食物. 咁就唔駛瀉得咁慘烈, 但都係要飲瀉水, 只係唔駛痾咁多就就可以合格
  • 記得帶夠錢
  • 私院啲護士, 嬸嬸, 醫生同其他工作人員, 真係超超超好人, 友善, 好笑容, 有禮貌, 細心. 有個護士發現我枕頭唔夠高, 我照完鏡回來, 佢加了個枕頭比我, 所以果嘢我瞓得超好, 當然因為安眠藥作用, 但我真係好多謝佢的細心, 佢話見我對摺了個枕頭. 所以我真係好感激同多謝一班醫護人員!
  • 如果真係保險夠cover, 或你好有錢, 真係去私院同住二等房. 經歷咁辛苦的一晚, 我感恩可以住一個舒服啲環境, 等我的辛苦可以減輕
  • 我會好好注意飲食, 保護我既胃仔, 腸仔, 我唔想再入院. 我真係會乖架啦! 大家都要呀!

沒有留言:

張貼留言