2012年6月4日 星期一

討厭星期日

我真的越來越討厭星期日.

自從結婚後, 我的星期日就是早上返教會, 有時候11時完成, 有時候1點完成, 之後便開始漫遊時間, 直到五點便開始响葵興方向去, 去我奶奶家食飯. 因為我們住將軍澳, 教會在旺角, 車程都差不多一小時, 總不能崇拜後回家, 又再多花個多小時由將軍澳去葵興. 結果, 每星期日便在旺角漫遊.

香港有多大?

旺角又有多大?

個個星期如是, 真的浪費時間又浪費青春

早一點上奶奶度, 要不就望住兩個細路玩打了十年都唔厭的孖寶賽車兼忍受高分貝燥音, 要不我就躲在老公以前的房間睇電視 <==但星期日有什麼好節目?

有時候, 真的很想崇拜後可以回家, 做下自己想做的事. 油下我第二幅的油畫, 又或者抄作一個絲帶花球 <== 這東西, 借了人家的花球快兩年, 還沒有時間動手, 可能要等人家生埋小朋友滿月時都唔知還唔還到.

有時候, 亦好想星期日可以去效遊一下.


好像今個星期, 星期六有個小喪禮要去, 都已經見到奶奶成個朝早, 之後亦一起飲茶. 其實奶奶都有提出話星期日可以不回去食飯, 大家姐一家都不回去, 但我那醒目的老公, 竟然答"點解唔食呀?" 結果, 昨天2點鐘睇完戲(昨天無返崇拜 ), 便開始漫遊, 直到6:30奶奶和二家姐二姐夫出來旺角食飯. 即是我又浪費了4.5小時生命.


雖然, 奶奶現在都進步咗, 肯退一步出來旺角食, 不用我們山長水遠去葵興, 然後叫外賣响屋企食.


但如果可以, 比番個星期日我可以嗎?

沒有留言:

張貼留言