2014年4月14日 星期一

韓劇

很久很久很久以前被一套叫天國的階梯, 嚇得我以後不敢再睇韓劇.
我是那些見人家喊我又跟著喊的人, 如果套劇整集在喊, 我亦會跟著喊足整集, 痴線!!
最後, 我是用fast forward 去完成這套劇, 然後便再不看韓劇.

至近其在無記略略看過什麼屋塔王世子, 加上旁人不斷說現在韓劇好好睇, 不再喊喊喊,
加上星星的魔力, 便download下來看看.
嘿...一發不可收拾.
短短個多月, 已看畢整整四套電視劇 + 一套電影.

來自星星的你
不是純愛情, 又加插一些查案懸疑, 還有搞笑, 睇得好開心.
更重要是靚人靚衫加靚景, 賞心悅目!!

擁抱太陽的月亮
嘿...看畢星星, search一下都教授的來歷, 原來都不簡單, 便download了這套繼續看他的演技.
有少許苦苦愛情劇的味道, 但又加一點宮廷鬥爭.
亦是靚人靚衫, 睇得開心.
不得不提韓劇的童星, 個個都靚仔靚女又可愛, 仲要他們可以選到一些很似很似將要出場涳大人版的主角. 當然亦有某些是失敗之說, 例如年輕版的許炎和陽明君便比成年版的靚.

繼承者們
同事朋友強力推介, 青春愛情老土富家子戀上窮女.
不要緊, 低低能, 不用動腦筋, 輕輕鬆鬆追劇, 加上絕頂靚仔李敏鎬, 不能離開他不追看吧!

9回時間旅行
同期其實跟城巿臘人(繼續迷戀李敏鎬)一同看, 本打算輪著一套看一集, 怎知, 9回在第二集已緊張到我不能停下來. 再發現多一個靚仔李東旭(又有叫李真旭, 李楝旭). 當李敏鎬是青春可愛類靚仔時, 李東旭便是成熟穩重有點經歷的靚仔了. 呵...
穿越時空的劇, 不斷游走兩段時空而又不會令我迷失, 劇情仲要是超超超緊湊, 由第二集到最尾一集都是緊張得令我呼吸不了. 十分十分值得睇. 想一想香港的劇集....唉....
另...原來尼泊爾係咁靚架 ~~~~~我要去!!

我的野蠻女友(電影)
當年沒看, 但那時全智賢很出名, 現在又出名了便看看.
嗯....麻麻地, 有點悶.  重要是男主角極度不靚仔.
全智賢嘛...十年來樣子沒變, 演技差不多.

排隊中的....
城巿臘人, 觀看中...李敏鎬好靚仔!!!
主君的太陽....同事朋友強烈推薦, 但據說好恐怖, 未知敢不敢開始.
假如愛有天意(電影)...朋友說孫藝真極靚.
急診男女...同事推薦
仁顯王后的男人....噢...跟9回的同編劇, 很想再看她的劇, 據說好好好好睇.
Hotel King 酒店之王....well, 李東旭

沒有留言:

張貼留言