2014年4月14日 星期一

北海道 – Day 7 – 札幌


嚟到最後一日, 其實無咩行程, 只係還車同埋行機場.

跟住就去機場, 好快咁寄走啲行李就行街街. 呢個機場都利害, 怪不得2:30機都預一早還車來行街. 入面除了有果啲餅餅糖糖精品飾物外, 係仲有一條海產街囉.

 
可惜係, 唔記得左去行叮噹館. 我老闆個老公千叮萬囑我要去睇, 但無去到….

回程這天, 很多人也很擔心我我返唔到嚟. 我呢個雪女, 竟遇上難得一遇既日本大雪, 東京經歷了40幾年都未有過既大雪, 導致交通大濟塞, 據說有人坐咗12個鐘的士先去到機場; 機場閂閉, 大量乘客要瞓機場. 不過好感恩地, 呢啲都係發生响我走之前既一日, 我走果日, 札幌飛東京果程係準時起飛, 無錯, 我係要經東京的, 都可以順利, 真係超級感恩.  飛機去東京, 响上空望落去, 其實我係見唔到有積雪囉! 去到機場, 我可以話係一片雪都無. 所以最後, 東京回香港, 只係小小延遲了一小時, 我就平安地飛回香港. 不過呢延遲一小時, 就搞到我超緊張搭唔到最後一班機鐵, 我哋訂既海鮮又無人講我哋知响第二條帶出, 呆等咗一陣, 後來問人先知, 激鬼氣. 趕唔到呢班機鐵就要搭的士, 好金!因為我老闆比了兩張FREE的機鐵單程票我, 所以機鐵同的士既分別係仲大.


好多雪的札幌機場
無雪的東京成田機場

沒有留言:

張貼留言