2014年4月14日 星期一

我的跑步史-第一集


其實自細非常討厭跑步, 我是水上人”, 比較喜歡游水, 參加過泳會和學校的泳隊, 亦喜歡各樣水上活動. 但叫我跑步, 我就晒手擰頭. 甚至去美國讀書, 都胆粗粗參加他們的泳隊. 直至大學最後一年, 學校要重建, 拆咗我最愛的泳池, 坐不定的我心想, 窮學生無錢買球拍, 又不中意打波, 我還可以做什麼運動呢? 跑步啦, 有腳就可以跑步啦! 於是就參加了學校既Cross Country, 這算是開始我跑步既生涯. 起初都頗辛苦, 亦因為無特別買專用的跑山鞋, 試過練到膝頭痛到行不到. 可能我體內都有少少長跑所需的耐力和恒心基因, 即使痛, 我又繼續, 跑跑下又沒有再痛喎!

畢業後便無再跑了, 回到香港, 都最多只是間中游下水. 直到09, 因為打算10年結婚, 要當個靚新娘的我, 當然要減下肥啦! , 出去游水, 閒閒也都要$20, 想慳得一蚊得一蚊來結婚的我, 又再穿起跑鞋, 落街跑公園, 這一定是最平的運動.

由最開初住油麻地, 跑櫻桃街公園來回兩轉, 到後來搬回大圍, 由大圍跑到沙田翠榕橋(即過咗沙田運動場果條橋), 10年年尾忽發奇想, 不如報11年的渣馬半馬啦! 就這樣開始了我跑馬拉松的日子.

11年半馬都不是太順利. 當年1010月開始報, 剛好那時預備結婚,處於如火如荼階段, 完全是臨上機去蜜月才記得我要報名, 於是立即打電話比我朋友, 比我的資料她, 請她幫我報. 可惜, 到埗後收到訊息說已經滿額了, 好失望. 再等多一年的話, 這團火可能已經熄咗. 但都無法, 滿了就是滿了.

這樣考意思考耐力考體能的活動, 天父絕不容我逃去!!! 到了12, 有日放工坐巴士回家途中聽收音機, 新聞竟然話有好多duplicate application, 所以就有些位放回出來. 即時用電話上網報名, 成功~~~

這一次半馬的成績係2:38, 其實不算好.  在長跑網看見好多師兄師姐的第一次半馬已經是2小時內, 我其實跑得真慢. 不過, 能夠完成, 我已經好心滿意足, 況且, 第一年, 作為一個不專業的跑手, 當然有停下來影相啦!

12, 又想跑多次, 要跑得專業一點, 絕不可停下來影相, 看看成績會怎樣, 於是再報名. 出來成績有很大進步架, 2:28:29. 10分鐘進步喎! 但這之後, 開始有點悶了.

13, 其實不想再跑, 怎知有兩個朋友話好想跑, 於是就陪佢們又報多次. 這次進步更多, 有廿分鐘進步, 成績係2:08. 看見這樣的進步, 便令我更想繼續跑. 加上多了兩個朋友一同跑, 亦可一起去參加更加多不同的馬拉松賽. (待續)

沒有留言:

張貼留言